2025.01.23.

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A „Fekete Toll” papír-írószer kreatív és játék üzlet  (ÁSZF)
Utolsó frissítés: 2025.01.22.

1. Üzemeltetői adatok

  • Üzlet neve: Fekete Toll papír-írószer kreatív és játék üzlet
  • Cégnév: Fekete Csabáné e.v.
  • Üzemeltető: Fekete Csabáné e.v.
  • Telephely: Dunaújváros, Váci Mihály utca 7-8.
  • Székhely: Dunaújváros, Vasmű út 67. 7/4
  • Adószám: 48285810-2-27
  • Cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 58587917
  • Kapcsolattartási e-mail: info@feketetoll.hu
  • Telefonszám: +36-20/564-0025
  • Weboldal: https://feketetoll.hu
  • Webshop: https://feketetoll-shop.hu

2. Általános tudnivalók

2.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak a Fekete Toll által üzemeltetett feketetoll.hu és feketetoll-shop.hu weboldalakra, valamint a Dunaújvárosban található üzletben történő vásárlásokra.

2.2. A feketetoll.hu weboldalon keresztül kizárólag e-mailben, telefonon vagy személyesen leadott rendeléseket fogadunk és csak cégek és vállalkozók részére. A kiszállítást a Fekete Toll végzi saját járművel.

2.3. A feketetoll-shop.hu weboldalon mindenki számára elérhető az online rendelés leadása, amely lakossági ügyfelek és jogi ügyfelek számára egyaránt nyitott.

2.4. Az itt leírt feltételek a lakossági ügyfelekre (továbbiakban: Vásárló) és jogi ügyfelekre (továbbiakban: Céges ügyfelek) valamint a Fekete Toll mint üzemeltetőre egyaránt érvényesek.

2.5. Lehetősége van arra, hogy az ÁSZF szerződésünket nyomtatott formában elolvassa.


3a. Vásárlás lakossági ügyfelek részére

3a Vásárlás üzletben

  • A terméket a készletünk rendelkezésre állásáig tudjuk biztosítani a vásárló részére.

Fizetési lehetőségek:

  • Kézpénzes vagy kártyás fizetés

3b. Vásárlási feltételek céges ügyfelek részére

Kizárólag céges ügyfelek rendelhetnek e-mailben illetve személyesen leadott árajánlatkérés formájában! A megrendelt termék az üzletben történő átvétele díjtalan!

Vásárlás és rendelésleadás

3b.1 Vásárlás üzletben

  • A terméket a készletünk rendelkezésre állásáig tudjuk biztosítani az ügyfelek részére.
    • Ha nem rendelkezik az árukészletünk a kívánt mennyiséggel akkor a terméket rövid átfutási idővel tudjuk a megrendelőnek rendelkezésére bocsáltani. Ami 1-3 munkanap.
  • Az üzletünkben leadott rendeléshez elkészítjük az árajánlatot. A rendeléshez szükséges adatok amire az árajánlatot és a számlát kiállíthassuk:
    • Cég név/vállalkozó neve
    • Adószám
    • Székhely
    • E-mail cím (E-számla, árajánlat, PDF számlaküldés esetén)
    • Kér-e kiszállítást
  • Az elkészült árajánlatot elküldjük a megrendelőnek és csatolmányként az ÁSZF szerződésünket.
  • A megrendelő által jóváhagyott árajánlat szerint összekészítjük a csomagját.
  • Az összekészített csomag átvehető személyesen üzletünkben vagy kérhető kiszállítással.

3b.2 A vásárlás folyamata:

  • A rendelés leadás módjai:
    • Személyes rendelés leadás esetén a megrendelő az árajánlatunkat ha elfogadja akkor aláírja és lebélyegzi. Ezzel elfogadjuk megrendelését.
    • Telefonos vagy e-mailben történő rendelés leadás esetén a megrendelő a kiküldött árajánlatunkat ha elfogadja és visszaküldi részünkre aláírva és lebélyegezve akkor a megrendelését elfogadottnak tekintjük.
  • Rendelés visszaigazolása: A rendelés visszaigazolása e-mailben történik.
  • Fizetés céges ügyfelek részére:
    • készpénzes fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
    • bankkártyás fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
    • átutalásos fizetés (az utalás beérkeztével küldjük ki a csomagot)
  • Számla kiállítása:
    • a számlát kérheti elektronikus formában és papír alapú formában is
    • a számlát a beérkezett összeg banki igazolása után készítjük el
    • kézpénzes fizetés esetén vásárlásakor a számla kiállításra kerül

Vásárlás elektronikus rendelés leadással (info@feketetoll.hu)

3b.3 Vásárlás e-mailen keresztül leadott rendelések esetén:

  • A megrendelő a termék(ek) listáját árajánlat kérés formájában elküldi az info@feketetoll.hu üzleti e-mail címünkre. Minden új ügyfelünk vállalkozását ellenőrizzük adószám és cégnév érvényessége alapján.
  • A megrendeléshez szükséges adatok:
    • Cég név/vállalkozó neve
    • Adószám
    • Székhely
    • E-mail cím
    • Kér-e kiszállítást
  • Az elkészült árajánlatot elküldjük a megrendelőnek és csatolmányként az ÁSZF szerződésünket.
  • A megrendelő által jóváhagyott árajánlat szerint összekészítjük a csomagját.
  • Az összekészített csomag átvehető személyesen üzletünkben vagy kérhető kiszállítással.

3b.4 A vásárlás folyamata:

  • A rendelés leadása: A megrendelő az árajánlatunkat elfogadja és visszaküldi részünkre aláírva és lebélyegezve e-mail címünkre vagy üzletünkbe eljuttatja. E-mail cím: info@feketetoll.hu
  • Rendelés visszaigazolása:
    • A rendelés visszaigazolása e-mailben történik.
  • Fizetés céges ügyfelek részére:
    • készpénzes fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
    • bankkártyás fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
    • átutalásos fizetés
  • Szállítólevél a csomagjával kerül kiküldésre és elektronikus formában is megkapja
  • Számla kiállítása:
    • a számlát kérheti elektronikus formában vagy papír alapú formában
    • a számla kiállítására a vételár beérkezése után történik
    • ha a csomagját vállalkozásunk szállítja ki akkor a számla is kiszállításra kerül ezzel egyidőben

4.Vásárlás webshopon keresztül (https://feketetoll-shop.hu)

4.1. Vásárlás webshopon keresztül: Szabályzat elérhetősége https://feketetoll-shop.hu weboldalon.

  • A vásárló kiválasztja a termékeket, és a kosárba helyezi őket.
  • A rendelés leadása előtt a vásárló köteles elfogadni a webshop oldalon lévő ÁSZF-et.

4.2. A vásárlás folyamata:

  • Rendelés leadása: A vásárló a kosár véglegesítése elött megadja adatait és a kívánt szállítási és fizetési módot.
  • Rendelés visszaigazolása: A rendelés visszaigazolása e-mailben történik.
  • Fizetés:
    • lehetőség van vásárláskor fizetni bankkártyával a SimplePay fizetési rendszeren keresztül
    • utánvéttel lehet fizetni a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel
    • Előre utalás bankszámlaszámra
    • Halasztott fizetési lehetőség kiemelt céges ügyfelek részére

4.3. Vásárlási összeghatár:

  • Felső értékatár nettó 300.000 Ft
  • Nettó 300.000 Ft feletti vásárlási szándék esetén keressen az elérhetőségeink egyikén!
  • tel: +36-20/564-0025
  • email: info@feketetoll.hu

5. Szállítási feltételek

Kizárólag csak cégek és vállalkozók számára szállít ki a Fekete Toll !

5.1. Szállítási módok lakossági ügyfeleknek:

  • Lakossági ügyfelek részére nem szállít ki a Fekete Toll
  • A webshopos kiszállítás bővebb leírása és szabályzata a Fekete Toll Shop ÁFSZ leírásában található

5.1. Szállítási módok céges ügyfelek részére:

  • Céges rendelés kiszállítását végzi: Fekete Toll
  • Személyes átvétel: Fekete Toll üzletben, cím: 2400 Dunaújváros, Váci Mihály utca 7-8.
  • A webshopos kiszállítás bővebb leírása és szabályzata a Fekete Toll Shop ÁFSZ leírásában található

5.2. Szállítási és csomagolási díjak és feltételek cégek esetén:

  • Szállítási díj:
    • Nettó 35.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a kiszállítás
    • Nettó 7874 Ft és nettó 35.000 Ft közötti rendelés esetén nettó 1980 Ft a szállítási díj
    • Nettó 7874 Ft alatti rendelés esetén nettó 2250 Ft a szállítási díj
    • Az alábbi településekre szállítunk ki:
      • Dunaújváros, Kulcs, Rácalmás, Nagyvenyim, Mezőfalva, Dunavecse, Apostag, Kisapostag, Apátszállás, Szalkszentmárton, Pálhalma, Bernátkút, Baracs.
  • A rendeléseket a rendelés véglegesítését követően 1-3 munkanapon belül szállítjuk ki.
  • Csomagolási díj:
    • A csomagolási díjat elengedjük!

6. Fizetési feltételek

6.1. Fizetési módok:

  • Bankkártyás vagy készpénzes fizetés üzletünkben.
  • Utánvétellel fizetés bankkártyával vagy készpénzzel az áru átvételekor a kiszállítási címen.
  • Átutalás 5-8 napos határidővel a kiemelt céges ügyfelek részére.
  • Előre utalás.

6.2. Fizetési illeték lakossági: utánvételes fizetési költség 290-Ft.

6.3. Fizetési illeték cégek számára: utánvételes fizetési költséget átvállaljuk!

6.4. Kiemelt céges ügyfél: Az a cég vagy vállalkozó aki már vásárolt nálunk legalább nettó 35.000 Ft értékben és megfelelőséget mutat a fizetési elvárásoknak.


7. Elállási jog

7.1. A vásárló az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
7.2. Az elállási szándékot írásban szükséges jelezni az info@feketetoll.hu címen.
7.3 A kiszállított termékek visszaküldéséről a vásárlónak kell gondoskodni saját költségén.

  • A terméket a saját sérülésmentes dobozában kel visszaküldeni vagy gondoskodni kell arról, hogy a termék megfelelően legyen becsomagolva.
    • Elfogadott csomagolás:
      • kartondobozba gondosan belehelyezve a termék(ek), kitöltőanyaggal körbe rakva.
        • A kartondobozt 4,8cm széles ragasztószalaggal kell lezárni.
        • A feladó és a címzett jól olvashatóan legyen feltüntetve egy gyűrődésmentesen felragasztott fehér etikett címkén.
        • Etikett címke javasolt mérete: 105×148,5mm

7.3. Az elállási jog alól kivételek:

  • Egyedi, személyre szabott termékek.
  • Higiéniai termékek.

8. Panaszkezelés

8.1. A vásárló panaszait az info@feketetoll.hu címen vagy a +36-20/564-0025 telefonszámon jelezheti.
8.2. A panaszokat az Üzemeltető 30 napon belül kivizsgálja.


9. Adatkezelés

9.1. Az Üzemeltető az adatokat az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.


10. Egyéb rendelkezések

10.1. Az ÁSZF módosításának jogát fenntartjuk.
10.2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jogszabályok az irányadók.

Verified by MonsterInsights