A „Fekete Toll” papír-írószer kreatív és játék üzlet (ÁSZF)
Utolsó frissítés: 2025.01.22.
1. Üzemeltetői adatok
- Üzlet neve: Fekete Toll papír-írószer kreatív és játék üzlet
- Cégnév: Fekete Csabáné e.v.
- Üzemeltető: Fekete Csabáné e.v.
- Telephely: Dunaújváros, Váci Mihály utca 7-8.
- Székhely: Dunaújváros, Vasmű út 67. 7/4
- Adószám: 48285810-2-27
- Cégjegyzékszám / nyilvántartási szám: 58587917
- Kapcsolattartási e-mail: info@feketetoll.hu
- Telefonszám: +36-20/564-0025
- Weboldal: https://feketetoll.hu
- Webshop: https://feketetoll-shop.hu
2. Általános tudnivalók
2.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek vonatkoznak a Fekete Toll által üzemeltetett feketetoll.hu és feketetoll-shop.hu weboldalakra, valamint a Dunaújvárosban található üzletben történő vásárlásokra.
2.2. A feketetoll.hu weboldalon keresztül kizárólag e-mailben, telefonon vagy személyesen leadott rendeléseket fogadunk és csak cégek és vállalkozók részére. A kiszállítást a Fekete Toll végzi saját járművel.
2.3. A feketetoll-shop.hu weboldalon mindenki számára elérhető az online rendelés leadása, amely lakossági ügyfelek és jogi ügyfelek számára egyaránt nyitott.
2.4. Az itt leírt feltételek a lakossági ügyfelekre (továbbiakban: Vásárló) és jogi ügyfelekre (továbbiakban: Céges ügyfelek) valamint a Fekete Toll mint üzemeltetőre egyaránt érvényesek.
2.5. Lehetősége van arra, hogy az ÁSZF szerződésünket nyomtatott formában elolvassa.
3a. Vásárlás lakossági ügyfelek részére
3a Vásárlás üzletben
- A terméket a készletünk rendelkezésre állásáig tudjuk biztosítani a vásárló részére.
Fizetési lehetőségek:
- Kézpénzes vagy kártyás fizetés
3b. Vásárlási feltételek céges ügyfelek részére
Kizárólag céges ügyfelek rendelhetnek e-mailben illetve személyesen leadott árajánlatkérés formájában! A megrendelt termék az üzletben történő átvétele díjtalan!
Vásárlás és rendelésleadás
3b.1 Vásárlás üzletben
- A terméket a készletünk rendelkezésre állásáig tudjuk biztosítani az ügyfelek részére.
- Ha nem rendelkezik az árukészletünk a kívánt mennyiséggel akkor a terméket rövid átfutási idővel tudjuk a megrendelőnek rendelkezésére bocsáltani. Ami 1-3 munkanap.
- Az üzletünkben leadott rendeléshez elkészítjük az árajánlatot. A rendeléshez szükséges adatok amire az árajánlatot és a számlát kiállíthassuk:
- Cég név/vállalkozó neve
- Adószám
- Székhely
- E-mail cím (E-számla, árajánlat, PDF számlaküldés esetén)
- Kér-e kiszállítást
- Az elkészült árajánlatot elküldjük a megrendelőnek és csatolmányként az ÁSZF szerződésünket.
- A megrendelő által jóváhagyott árajánlat szerint összekészítjük a csomagját.
- Az összekészített csomag átvehető személyesen üzletünkben vagy kérhető kiszállítással.
3b.2 A vásárlás folyamata:
- A rendelés leadás módjai:
- Személyes rendelés leadás esetén a megrendelő az árajánlatunkat ha elfogadja akkor aláírja és lebélyegzi. Ezzel elfogadjuk megrendelését.
- Telefonos vagy e-mailben történő rendelés leadás esetén a megrendelő a kiküldött árajánlatunkat ha elfogadja és visszaküldi részünkre aláírva és lebélyegezve akkor a megrendelését elfogadottnak tekintjük.
- Rendelés visszaigazolása: A rendelés visszaigazolása e-mailben történik.
- Fizetés céges ügyfelek részére:
- készpénzes fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
- bankkártyás fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
- átutalásos fizetés (az utalás beérkeztével küldjük ki a csomagot)
- Számla kiállítása:
- a számlát kérheti elektronikus formában és papír alapú formában is
- a számlát a beérkezett összeg banki igazolása után készítjük el
- kézpénzes fizetés esetén vásárlásakor a számla kiállításra kerül
Vásárlás elektronikus rendelés leadással (info@feketetoll.hu)
3b.3 Vásárlás e-mailen keresztül leadott rendelések esetén:
- A megrendelő a termék(ek) listáját árajánlat kérés formájában elküldi az info@feketetoll.hu üzleti e-mail címünkre. Minden új ügyfelünk vállalkozását ellenőrizzük adószám és cégnév érvényessége alapján.
- A megrendeléshez szükséges adatok:
- Cég név/vállalkozó neve
- Adószám
- Székhely
- E-mail cím
- Kér-e kiszállítást
- Az elkészült árajánlatot elküldjük a megrendelőnek és csatolmányként az ÁSZF szerződésünket.
- A megrendelő által jóváhagyott árajánlat szerint összekészítjük a csomagját.
- Az összekészített csomag átvehető személyesen üzletünkben vagy kérhető kiszállítással.
3b.4 A vásárlás folyamata:
- A rendelés leadása: A megrendelő az árajánlatunkat elfogadja és visszaküldi részünkre aláírva és lebélyegezve e-mail címünkre vagy üzletünkbe eljuttatja. E-mail cím: info@feketetoll.hu
- Rendelés visszaigazolása:
- A rendelés visszaigazolása e-mailben történik.
- Fizetés céges ügyfelek részére:
- készpénzes fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
- bankkártyás fizetés az üzletben vagy a kiszállítási címen
- átutalásos fizetés
- Szállítólevél a csomagjával kerül kiküldésre és elektronikus formában is megkapja
- Számla kiállítása:
- a számlát kérheti elektronikus formában vagy papír alapú formában
- a számla kiállítására a vételár beérkezése után történik
- ha a csomagját vállalkozásunk szállítja ki akkor a számla is kiszállításra kerül ezzel egyidőben
4.Vásárlás webshopon keresztül (https://feketetoll-shop.hu)
4.1. Vásárlás webshopon keresztül: Szabályzat elérhetősége https://feketetoll-shop.hu weboldalon.
- A vásárló kiválasztja a termékeket, és a kosárba helyezi őket.
- A rendelés leadása előtt a vásárló köteles elfogadni a webshop oldalon lévő ÁSZF-et.
4.2. A vásárlás folyamata:
- Rendelés leadása: A vásárló a kosár véglegesítése elött megadja adatait és a kívánt szállítási és fizetési módot.
- Rendelés visszaigazolása: A rendelés visszaigazolása e-mailben történik.
- Fizetés:
- lehetőség van vásárláskor fizetni bankkártyával a SimplePay fizetési rendszeren keresztül
- utánvéttel lehet fizetni a futárnál bankkártyával vagy készpénzzel
- Előre utalás bankszámlaszámra
- Halasztott fizetési lehetőség kiemelt céges ügyfelek részére
4.3. Vásárlási összeghatár:
- Felső értékatár nettó 300.000 Ft
- Nettó 300.000 Ft feletti vásárlási szándék esetén keressen az elérhetőségeink egyikén!
- tel: +36-20/564-0025
- email: info@feketetoll.hu
5. Szállítási feltételek
Kizárólag csak cégek és vállalkozók számára szállít ki a Fekete Toll !
5.1. Szállítási módok lakossági ügyfeleknek:
- Lakossági ügyfelek részére nem szállít ki a Fekete Toll
- A webshopos kiszállítás bővebb leírása és szabályzata a Fekete Toll Shop ÁFSZ leírásában található
5.1. Szállítási módok céges ügyfelek részére:
- Céges rendelés kiszállítását végzi: Fekete Toll
- Személyes átvétel: Fekete Toll üzletben, cím: 2400 Dunaújváros, Váci Mihály utca 7-8.
- A webshopos kiszállítás bővebb leírása és szabályzata a Fekete Toll Shop ÁFSZ leírásában található
5.2. Szállítási és csomagolási díjak és feltételek cégek esetén:
- Szállítási díj:
- Nettó 35.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a kiszállítás
- Nettó 7874 Ft és nettó 35.000 Ft közötti rendelés esetén nettó 1980 Ft a szállítási díj
- Nettó 7874 Ft alatti rendelés esetén nettó 2250 Ft a szállítási díj
- Az alábbi településekre szállítunk ki:
- Dunaújváros, Kulcs, Rácalmás, Nagyvenyim, Mezőfalva, Dunavecse, Apostag, Kisapostag, Apátszállás, Szalkszentmárton, Pálhalma, Bernátkút, Baracs.
- A rendeléseket a rendelés véglegesítését követően 1-3 munkanapon belül szállítjuk ki.
- Csomagolási díj:
- A csomagolási díjat elengedjük!
6. Fizetési feltételek
6.1. Fizetési módok:
- Bankkártyás vagy készpénzes fizetés üzletünkben.
- Utánvétellel fizetés bankkártyával vagy készpénzzel az áru átvételekor a kiszállítási címen.
- Átutalás 5-8 napos határidővel a kiemelt céges ügyfelek részére.
- Előre utalás.
6.2. Fizetési illeték lakossági: utánvételes fizetési költség 290-Ft.
6.3. Fizetési illeték cégek számára: utánvételes fizetési költséget átvállaljuk!
6.4. Kiemelt céges ügyfél: Az a cég vagy vállalkozó aki már vásárolt nálunk legalább nettó 35.000 Ft értékben és megfelelőséget mutat a fizetési elvárásoknak.
7. Elállási jog
7.1. A vásárló az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.
7.2. Az elállási szándékot írásban szükséges jelezni az info@feketetoll.hu címen.
7.3 A kiszállított termékek visszaküldéséről a vásárlónak kell gondoskodni saját költségén.
- A terméket a saját sérülésmentes dobozában kel visszaküldeni vagy gondoskodni kell arról, hogy a termék megfelelően legyen becsomagolva.
- Elfogadott csomagolás:
- kartondobozba gondosan belehelyezve a termék(ek), kitöltőanyaggal körbe rakva.
- A kartondobozt 4,8cm széles ragasztószalaggal kell lezárni.
- A feladó és a címzett jól olvashatóan legyen feltüntetve egy gyűrődésmentesen felragasztott fehér etikett címkén.
- Etikett címke javasolt mérete: 105×148,5mm
- kartondobozba gondosan belehelyezve a termék(ek), kitöltőanyaggal körbe rakva.
- Elfogadott csomagolás:
7.3. Az elállási jog alól kivételek:
- Egyedi, személyre szabott termékek.
- Higiéniai termékek.
8. Panaszkezelés
8.1. A vásárló panaszait az info@feketetoll.hu címen vagy a +36-20/564-0025 telefonszámon jelezheti.
8.2. A panaszokat az Üzemeltető 30 napon belül kivizsgálja.
9. Adatkezelés
9.1. Az Üzemeltető az adatokat az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.
10. Egyéb rendelkezések
10.1. Az ÁSZF módosításának jogát fenntartjuk.
10.2. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jogszabályok az irányadók.